Kinezyterapia


 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Gimnastyka Poranna w lesie to szybki zastrzyk energii, który pobudzi organizm do aktywności oraz poprawi humor. Natomiast świeże powietrze o poranku pobudzi nas na resztę dnia i zachowa zdrowy, świeży umysł. Zaletami porannej gimnastyki w lesie jest pobudzenie ciała i umysłu, przypływ energii, poprawa krążenia krwi, przyśpieszenie przemiany materii oraz poprawa nastroju, za sprawą endorfin wydzielających się podczas aktywności fizycznej.

 

 

 

10707641206_d9fd4c6cf9_c 

Nordic Walking łączy w sobie cechy idealnej aktywności ruchowej dla wszystkich, jest łatwy i szybki do nauczenia się, mogą go uprawiać niemal wszyscy, bez względu na wiek. Nordic walking jest bezpieczną formą ćwiczeń, kijki zapewniają równowagę i stabilność podczas chodu, zwłaszcza że miejsc na spacery nie brakuje.
 

 

 

530021275-56b230145f9b58def9c8420f 

Ćwiczenia ogólnorozwojowe na sali zwiększają naszą siłę, wytrzymałość, gibkość a także ogólną kondycję ciała co ułatwia codzienne życie. Systematyczne ćwiczenia poprawiają naszą postawę ciała, stabilizując ją, co zmniejsza ryzyko wystąpienia codziennych dolegliwości związanych z siedzącym trybem życia.

 

 

 

shutterstock_161464733-850x400

 

Aerobic to solidny wysiłek dla całego organizmu w rytmie muzyki, co pozytywnie wpływa na nasze zdrowie i samopoczucie. Możliwość oderwania się od codziennych zajęć oraz ćwiczenia w grupie mobilizują nas o wiele bardziej niż ćwiczenia samemu.

 

 

 

7955e028-2d26-4f64-b3cc-0c638fdb719csn4 

Ćwiczenia stabilizujące postawę ciała- ćwiczenia z użyciem piłki rehabilitacyjnej

Ćwiczenia uruchamiające mięśnie głębokie, zapewniające stabilizację ośrodkową naszego ciała. Przy użyciu piłek możliwe jest odciążenie kręgosłupa, rozluźnienie i wzmocnienie poszczególnych partii mięśni, zwiększenie ruchomości w stawach oraz poprawę kondycji i koordynacji ruchowej. Ćwiczenia na piłkach zalecane są pacjentom bez względu na wiek.

 

 

 

3790060_

 

Szybki marsz to najzdrowsza i najefektywniejsza forma ruchu. Nie wymaga  sprzętu, nie boi się złej pogody, nie powoduje kontuzji, nie ma ograniczeń wiekowych, doskonale sprawdza naszą kondycję oraz pomaga nam ją poprawić. Oprócz wysiłku, zwiedzane okolice dostarczą nam pięknych widoków na pobliskie miejscowości a także góry.